Poyrazbebekannesi maşallah ne kadar sevindim sizin adınıza ✨ Düzelecek inşallah diye umut edelim
Benim sütüm azdı iyice azaldı stresten artık 🥺
Ben erken doğum yaptım bebeğim 2 kilo doğdu zaten gerideyiz yaşıtlarına göre şimdi bide bu iştahsızlıkla iyice gerileyeceğiz diye korkuyorum 🥺
Bu arada süt artırmak için extra birşeyler yaptınız mı?