gurbet_gelini12 18.ayda başladı bizimki hoş zaten durup oyun oynayan bebe degildi ki ne bekleyeyim 😄daha beter oldu aglama, isyan, sürekli birşey isteme,sıkılma duygusal ergen gibi 🤦♀️22.ayda daha şiddetli herşeyi yinede çok şükür alıştık kendine zarar vermesinde