Merhaba bende doğumdan sonra yaşadım , kabızlıktan mı oldu yoksa doğum anında mı oldu bilmiyorum hem yırtık hem hemoroid oldum çok sancım vardı ve amelyat olmak zorunda kaldım ,bol bol sıvı beslenin komposto yiyin sabah erken uyanıp 15-20 dk egzersiz yapın ılık su için her öğün bol yeşillik yiyin inşallah geçer