Benim kızım da 15 aylık ve bunların hepsini yaşıyoruz parkta kayamayacağı kaydıraktan kaymak istiyo tutunca ittiriyo kendi yapmak istiyor herşeyi kendini yere atıp ağlıyor, istediği olmayınca ağlıyor, oturup ben de ağlıyorum 😅 sakinleşiyoruz umarım geçici bir dönemdir