Benimde kızım 8 aylık . Aç biliyorum yaniii bezleri kupkuru. Emmiyor , süt sağıyorum biberonla , şırıngayla , çay kaşığıyla veriyorum içmiyor. Uyku halinde veriyorum anında uyanıyor yutmuyor ağzını çeviriyor . Yutmuyor. Boynuna aşağı gidiyor sütler. Öyle yoruldum ki anlatamam .