Hamileligimin ilk aylarında kan testi verdim hepatit B virüsü pozitifmiş ama doktor bana hiç bişey söylemedi doguma hazırlık olarak kan testleri yapıldığında hepatit B virüsü oldugumu ögrendim çok şaşırdım ve 3 kadın dogum doktoru önceki testlerimede baktılar ama görmemişler ve çok şaşırdılar nasıl olur bu diye daha öncesinde varmıydı bilmiyorum nasıl geçer hiç bi fikrim yok dogumdan sonra kontrole gittim o degerim düşmüş bi kaç ay sonra tekrar gidip hepatit B virüsü degerlerime baktırcam sizde yaşadızmı böyle bişey?