1,5 haftadır havalar felaket sıcak nem var diye. Abartısız Her alt değişmede çiş kakada altını silip direk duşa sokuyorum.hemde rahatlar diye.
Bugun tadilat işimiz vardi evde ev ile ugrasırken. Altını pisletmiş farketmedim. Lavaboya gitti oğlum gel dedim gelmedi bikac defa cagırdım gelmedi.duş almak istiyor herhalde dedim ki baktim kakasını yapmıs.
Hadi bıcı bıcı dedim anlıyor zaten suyu açtim. Normalde önce hep poposunu yıkarım.daha cesmeyi acmamla Bugun kendisi arkasını döndü ki popoyu yıkayim diye. Bu arada kaka kelimesini soyleyebiliyor ama bilincli değil tabi. Yavas yavas hazır mı acaba tuvalet egitimine yoksa spontane gelişen bi durum muydu anlamayamadım 🤔