Bencede bir uzmanla görüşün canım kıyaslamak gibi olmasın ama benim de oğlum 4 aylık mesela adını biliyor bakıyor bana .
Yada ismiyle çok hitap etmediyseniz sürek oğlum canım bitsnem falan dediyseniz ki hepimiz diyoruz gerçi ama bu yüzden de belki adını daha benimsemiş olabilir.