hulyaaa-123 Kızım 21 aylık kıs gelmeden bezi bırakmak istiyorum çok zorlanacak mıyım lütfen anneler yazabilir mi ? Şuan konuşamıyor ama beni anlıyor nasıl anlatabilirim
Hakcjrks hulyaaa-123 valla biz 27 aylıkken öğrendik konuşurken bile 10 günde zor öğrendi biraz erken gibi geldi bana
toprakveasel hulyaaa-123 kızım 22 aylıkken ogrendı şuan 25 aylık ve konuşmuyor.ehh dıyor gıdıyoruz eğer senı anlıyorsa cıs der eh der anlarsın bekleme başla cnm.devamlı götür artık bez yok çişimizi buraya yapıcaz de bıkac güne alısır