Sia Ben aksini düşünüyorum cünkü köfte tavuk et vs yağsz pisiriyorum altindsn cikan yağı görseniz bune dersiniz biz bu yemeklere birde tencerede yağ ekleyip pişiriyoruz. Sebzeler desen azıcık yağda bile lezzetli oluyo icindeki sicak hava dalgasiyla pisiriyo mikrodalgayla fırın karışımı gibi birşey ne zararı olabilir. Ve yemekler hafif olduğu için rahatsz bile etmiyo yemek değil yağ yiyomuşuz önceden