Cagla15 Bence bu hayat bı imtihan.. Yani şöyle Allah’ın verdiği de, vermediği de imtihandır. O kadar yıl hasret cekmissiniz bak o zamanlar size biri gelip üst üste iki bebeğin olacak dese belkide inanmazdınız. Bence bu size Rabbimin mükafatı. Elbet zor olacak, yorulacağız.. Ama sabreder evlatlarımızı pırlanta gibi yetistirirsek kazanan biz olacağız. Ben sizin adınıza Cook sevindim. Anne olarak endişeleriniz, korkularınız olabilir ama bu sevincinizin üstüne çıkmasın. Allah kimseye kaldiramayacagi yükü vermez. Her zorlukla beraber muhakkak bir kolaylık vardır. 🌼