BirPatiSever Kızlar emerken uyurken bebeğim çok terliyor. Yastık ter içinde kalıyor başının izi çıkıyor. Bebeğim 6 aylık. Var mı bunu yaşayan aranızda
Eflin-Eda BirPatiSever 8bucuk ayligiz yavrum kafası duştan çıkmış gibi ıslak oluyor hava çok kötü bunaltıcı çok sıcak nemli tuaf çok normal biz terliyoruzki yavrucuklarim nasıl terlemesin bize bizimle yapışık gibiler çok normal bence uyuyo kalkiyoki yastık sırtı kafası su gibi
Elisa34 BirPatiSever bebeğim 7 aylık cok terliyo doktora sorduk d3 vitamini eksikliğinden oluyo düzenli kullanıyomusınuz evet dedim yada genlerden evde hanginiz cok terliyo dedi
MelisaGoktugMommy BirPatiSever genelde genetik yada d vit eksikliginden oluyor canim ama normal havalarda cok sicak
Yaprakkkk Benim kızımda aynen bahsettiğiniz gibi. Doktorumuz kan ve idrar testlerinde bir şey görmedi. Irsi de olabileceğini söyledi. Ve çocuk kardiyolojisine görünmemizi tavsiye etti. Bir dahaki kontrolüne gitmeyi düşünüyorum
Byrktrbsr BirPatiSever aynı durum benim kızımda var 9 aylık ve başından aşağı su dökmüş gibi terliyor bun önüne maalesef geçemiyoruz hala öyle metabolizmasının çok hızlı çalıştığından kaynaklı bizim herhangi vücut da bir eksikliğimiz yok çünkü birazda genetik babası da öyle başından ve ayağından terliyor kızım babasına cekmiş
Zusim BirPatiSever Benim bebegim de 8 aylik olucak emerken uyurken soguk soguk terliyor balon balon bende meraktan çatlıcam bilmiyorum