Aynı sorunlari kızımla yaşadık bu aylarda, 5 ay 3 günlükken alt iki dişi geldi, gelmeden bir ay önceden salyalar, huzursuzluklar başladı. Çocuk doktorumuz enfeksiyon yok dediği için Bende KBB uzmanina götürdüm , kulak kiri var dedi, damla kullandık bir hafta rahatlattı . Birde duş aldirirken kulağa su kacirmamaya dikkat edin dedi, banyodan sonra muslin bezle kulağın görünen yerlerinde su kalmasin diye özen gosteriyorum. Ama her diş doneminde kulağı tutarak ağlayarak uyanma devam ediyor 🥲