4 haziran da 2. Normal doğumla kızımı kucağıma aldım. 40 gün lohusa kanamam sürdü sonlara doğru azaldı baya. Kırkım çıktıktan 5 gün sonra adet oldum acayip yoğun olmuştu 7 gün sürdü ( normalde 6 olurdu) neyse yıkandim 5 gün sonra tekrar kanama başladı ama adet gibi yoğun değil leke şeklinde. Neyse 6 7 gün civarı sürdü bitti banyo yaptım 5 gün sonra yine başladı az şekilde adet gibi değil. Kafayı yicem artık randevu bulamıyorum kadın doğuma. 40 dan sonra da kontrole gitmedim. Ben simdi napacağim. Doktora gitmeye de korkuyorum bi yandan da çünkü fobi oluştu artık 😔 Başına gelen var mı kızlar…