uykusuzhergece_ Hanımlar 9 aylık ve yaklaşık 9 kilo bebeğim var 🍀siz kaç numara bez kullanıyorsunuz 9 kilo olan bebeğinize . Ben 5 numara kullanıyorum. Ama bundan sonra 6 almayı düşünüyorum. Fazla mı büyük olur acaba ?
Ebru-isil uykusuzhergece_ 4 numaralar 7-14 zaten. Bazı markalarda 4 numara biraz daha büyük olabiliyor. 5 ve 6 çok büyük bence.
pogacayanakk uykusuzhergece_ 8,5 kiloya 4 numara kullanıyorum büyük bile geliyor. Bez numarası büyüdükçe bezin adet fiyatı da artar bütçenize de zarar verir
lceLady uykusuzhergece_ bebeginizde göbek biraz fazla mı var? O aylarda bende büyük kullanırdım sonra göbegimiz gitti
uykusuzhergece_ lceLady yani çokta göbek yok 😎sıkmasın rahat etsin diye büyük mü alsam diyorum ama yorumlara baktığımda vazgeçtim
lceLady uykusuzhergece_ Maddi açıdan yorar sizi. Bedeni büyüdükce fiyatıda artıcak adeti küçülücek. Tabi sıkıyorsa nasıl rahat edecekse o sekilde alın siz daha iyi bilirsiniz annesi olarak. Hangi marka kullanıyorsunuz
uykusuzhergece_ lceLady bu zamana kadar prima kullandım ama artık daha prima almayacağım çünkü çok koku yapıyor, siz?
SeninAnnenBirMelektiYavrm uykusuzhergece_ 10 aylık 11 kilo 5 kullanıyorum 6 ya geçmeyi düşünmüyorum büyük gelir. Hangi bezi kullanıyorsun
Bebegimm1 uykusuzhergece_ ben kilosuna gore hic kullanmadim bebegimin vucuduna gore kullandim ve hep buyuk beden kullanirdim pakette yazan numarayi kullanmadim gobek ve bacak kismi skiyorsa ona gore kullanin
Dolores uykusuzhergece_ markasına bağlı. Bana büyük gibi geldi. Sizinle aynı dönem aynı kilodayız sleepyde 4, prima da 3 numara kullanıyoruz.
MinikKoalam11 uykusuzhergece_ benim bebeğimde 9 aylık 9 kilo 5 numara kullanıyorum şuan elimdeki bitince 6 numaraya geçicem
Aloneeee uykusuzhergece_ 5 numara kullanıyorum 8 kg ama büyük bile. bence 5 iyi olur size ama 6 büyük gelir sanırım
lceLady uykusuzhergece_ Ben canbebe kullanıyorum.Hiç taşma koku olmadı. Prima artık bozmus sanırım eskiden boyle değildi. Cok sikayet var. Molfix cok iyidir emiciliği yüksek pamugu kalındır koku vs asla yapmaz keza önlem oda aynı sekilde. Turco denedim hiç memnun kalmadım sürekli sızdırma yaptı bana ne zaman denesem hep aynısı oldu. Ama kullanıp memnun kalanda cok var anlayamadım 🤷♀️ Fiyat olarak en uygunu içlerinde. Sleepy kullanan anneler cok var
Bulutttum uykusuzhergece_ valla bebeğim 10 kiloyken geçmiştim 6 numaraya yanları tam olmuştu sadece yukarı doğru azcık büyük olmuştu o da çokta önemli değil bacaklarını sıkmaması daha önemli prima kullanıyoruz biz
uykusuzhergece_ lceLady denemelik bende mi can bebe alsam acaba ? Bez yapısı olarak dar mı yoksa ideal mi? Bazı bezler yapısı gereği numarası büyük olsa da dar oluyor.