Selinsak bizim kızçe kreşe gitmediği halde böyle yaa, 30 aylık bizimkide nerden nasıl öğreniyor hiç bilmiyorum bir şey istediğinde hayır cevabını alınca vurmaya başlıyor, mesela bugün saçımı çekti dişime kaşık fırlattı falan 🤦♀️ dışarı çıkıncada aynı geçen parka gidelim ordan yemek yemeye gideriz dedik çıktık kafeye oturduk orda canımıza okudu sonra parkta oynadı oynadı hadi gidelim yok kendini yerlere attı bizde karşıda market vardı oraya gidelim süt alalım diye oraya götürdük, orda da oyuncakları gördü alalım diyoruz yok orda oynayacakmis alip çıktık, rahat bir 20 25 dakikada ağladı kusacakti artık ağlamaktan ya ne vermeye çalıştaysak dil döktüysekte yok sonra sonra biraz ikna oldu babası oyuncak aldı da öyle eve geldik