Arkadaşlar çoğumuzun bebeği zaten pandemi bebeği ve bende gurbette büyütüyorum şuan yaşadığımız yer işimiz dolayisiyla köy gibi oğlum 2 yaşına girecek dolayısıyla çok sosyal etkinliğimiz park dışında olamıyor. Fakat benim daha önceden beri gözlemlediğim geçen yıl daha canayakin sosyal olan oğlum şimdi çok değişti kolay kolay parkta kalabalığa girmek istemiyor mesela bu yaz denize havuza asla girmedi çok ağladı su korkusu yoktu banyoyu filan çok sever. Oyun alanına gidiyoruz hareket eden arabalara binmek istemiyor top havuzuna girmek istemiyor çok geç uyum sağlıyor. Bunun için çok çaba harcıyorum ama acaba yapısı böyle diyip kabul mu etmem lazım yoksa normal mi?