Alparslann27 Genital bölgenin iç kısımda deliğin iç kısmında bir şişlik var sanki vajina girişi o şişlikle kapanmış yoksa öylemiydi ben mi yeni farkediyorum normal doğum yaptım böyle bir şişlik yaşayan var mı
beroo34 Alparslann27 bende evet fark ettim var ama doktor doğum sırasında yağ bezesi dedi kırkın bitsin gel alalım demişti bebeğim 2 aylık gidicem bakalım. Arada kontrol ediyorum hala var
Yuyu05 Alparslann27 oturduğunuz da rahatsizlik hissi veya azda olsa idrar kaçırma varsa rahim sarkması olabiliyor diye duymuştum iltihap olsa canınızı yakardı bence muhakkak muane olun
Belinnaykk Alparslann27 bendede vardı normal doğum yaptım ve bi avuç içi kadar şişlik doğumdan 3 ay sonra dediğiniz gibi bi hal aldı ve doktorum onu oradan ufak bi operasyon ile aldı
Alparslann27 Minnommmm deliğin girişinde top gibi bir şişlik iç tarafta ayna ile dikişlere bakarken gördüm
Minnommmm Alparslann27 o bendede var bilemedim o ne yani doktorada gitmisdim 40cikdikdan sonra bi sorun yokdu her sey yolunda dedi o sisliye anlam veremiyorum 😑
SevgiSelim14 Alparslann27 ya bende de var minik bisey. Hala oyle korkumdan gitmemiştim😂 ama bi kac yerde görmüştüm normalmiş galiba
Eylul05 Alparslann27 normal merak etme dikiş atıldığı için zedeleniyo ya o şişiriyor ama iniyor merak etme daha yeni doğum yapmışsın kafana takma
Alparslann27 Minnommmm normalmiymiş daha önce ama sanki yoktu delikten iç kosma bakınca orası kapanmış gibş sizde öyle mi
Zeytinnn-gozzz1 Minnommmm o şişlikler bende de oluyor doğum şekliyle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü bekarken de olurdu arada ve bunun için hiç doktora gidemedim😔
Sibelylmz07 40 güne kadar kanama oluyo bazi kadınlarda sişlik de iner büyük ihtimalle inmezse de korkutmak istemem ama intihap olabilir doktora gitmekte fayda var benimde dikişlerim baya açıyordu şişmişti 38 haftada iyi oldum tamamen
El1f Sibelylmz07 benim 2 hafta da geçti ama şişiklik 40 ımdan sonra geçti doktoruma sordum olabilir normal dedi yanma acıma hissi yoksa sıkıntı yok dedi
Esma_mutlu42 beroo34 elinle dokunduğunda anlarsın aslında intihap mi yoksa yağ bezesi mi bı kulak çöpü yardımıyla bile bakabilirsiniz böylelikle sizde rahat edersiniz içinizde şüphe kalmaz
beroo34 Alparslann27 evet evet hatta ilk zamanlar daha küçüktü sanki şimdi et parçası gibi büyümüş. Ama öyle dokunamıyorum korkuyorum 😦
beroo34 Alparslann27 fark etmiyor çok bide kendimi sırf bu yüzden ilişki için hazır hissetmiyorum hala 😕
Alparslann27 beroo34 normal doğum yaptık ama doğum sonrası sıkıntısı baya oluyomuş bende iki gündür farkediyorum dikişlerime bakıyodum yoksa farketmezdim içte odluğu için
Nur20212 Belinnaykk Selamlar nasıl bir operasyon geçirdiniz normal doktor muayenesi şurasında mı alındı yoksa ameliyat gibi mi doktor ne yaptığınız söyledi mi?