20 aylıkk bebegım ama uykusundan son 1 haftadır bagırarak uyanıyor normalde anne dıye seslenırdı şimdi bağırıyor aglıyor gerı salla benı dıyor gın boyu yoruyorumda oyunlar oynuyoz ama nıye boyle oldu anlamadım 3 aylık kızım var bıde cok zor gunler boyle olupta duzelen var mı