MinnakAsel Sarelifhanm kumaşına bakın yazın giyilicek bir elbiseye pek benzemiyor yada benim kumaş takıntım var serin tiril tiril olsun yakmasın terletmesin
2103mnl Sarelifhanm bu sayfanın ürünlerini hep etiketli şekilde dolap uygulamasinda görüyorum genelde beğenmeyip satışa koyuyorlar
Pandayavrusu28 Sarelifhanm canım birebir mağazalarda bu yıl en çok bunlar vardı ve geneli tiftiklenen keten kumaştan yazım asla giyilmeyecek kumaş BİM’in kumaşları olur ya hemen çekilip tiftiklenen ondan
Leyloski Sarelifhanm Instagram da Merve Gültekin atalier var elbiseler 200 kusur fln kumaşı kaliteli bence bakabilirsiniz
Kucucukdunyam Sarelifhanm sakin almayin tunik aldim 3saate 1 indrminde 79 yazyrdu kargom geldi 130tl aldilar ama tunigim biseye yaramiyor mwcbr dolbimda kaldi
Cihangiriinannesii Sarelifhanm Bu elbiseden almadım ama bir çok model aldim. Penye/triko tarzı ürünlerini tavsiye etmem çok çabuk yıpranıyor ve beden küçük geliyor fakat elbiselerini ben beğeniyorum
Hamzaligunler Sarelifhanm elbise almadım ama günlük giyebileceğim tunik pantalon takımlar aldım ben beğendim tabiki kalite olarak çok birşey beklemeyin fiyatlar o yüzden uygun