Nil1 benim kızımda ilk ek gıda dönemi ağzıni kitliyordu başını sağ sola çeviriyordu hiç zorlamadim yemesi için bir süre baktım devam ediyor burda araştırdım kaşık reddi die bisey varmış bende parmağımla verdim ilk kez osekilde yedi zamanla tekrar kaşıkla verdim tadlarini bildiği için yedi şuan 8.5 aylık bazen yine istemiyor yarım saat snra tekrar deniyorum hepsini bitiriyor bide püre şeklinde sevmiyor tane şeklinde veriyorum ne yapıyorsam cok küçük boğazında kalmıcak şekilde sabırla her yöntemi deneyin birini illaki kabul edecektir