sarisinanasi bu atak meselesi ne kadar doğru bilmiyorum da bugün 40′ı çıktı bebeğimin ama hala huysuzluğu huzursuzluğu geçmiyor. uykusu çok düzensiz doğru düzgün uyumuyor. acaba ne zaman düzene girer bilen tecrübeli anneler ? yıldım🥲
MinikMucizeeemm sarisinanasi Daha cok erken gözünüzü korkutmak istemem ama 8.aydan bildiriyorum hala bitmiyor. 😂 Brii bitiyor biri başlıyor yok uyku gerilemesi yok aşı dönemi yok diş dönemi falan derken bitmiiiiyor 🥺😂
sarisinanasi MinikMucizeeemm hahahah 😂gerçekten mi ya yandım o halde 🥲 Allahtan mis kokuları güzel gülücükleri var Allah sağlıktan ayırmasın gerisine sabredilir ne diyeyim🥲