Hanımlar bebeğim 6 aylık fakat uykuyu çok seviyor yani 2-3 saat ayakta kaldıktan sonra direk uyuyor acaba benden kaynaklı olabilir mi sürekli denize dışarı çıkartıyorum aktifliği artsın diye fakat dışarı falan dinlenmiyor orda da uyuyo benim durumumda olan var mı normal mi mutsuz mu bebeğim