Bebegim 10bucuk aylık üst dişler cıktı fakat orta ayrık ve üstler çıkarken baya zorlandık şuan üsttekilerin sağ yanındakide geliyor benim merak ettiğim yemek yemeyi etkiler mi dudak bağı çünkü bebegim hep iştahsız bir bebek kaşıkla bişey yedirmek hep zor ve 4 gündür mama içmek istemiyor resmen aglıyor bunun dudak bagıyla alakası olabilir mi