antropologanne 13030Ta Ben olmuyor diye biliyorum. Annem vermisti ama hic öyle uyusma falan olmamisti. Annemle bir girenlerden de hic duymadim.
Alimel 13030Ta özelde oldum ben onda bile uyuşturmadı doktor uyuşturmak daha can yakıcı bana güven dedi gerçekten de acımadı sadece adet sancısı gibi sancı girdi kasıklarıma
Mevosun_annesi02 13030Ta bende devlet hastanesinde yaptırdım uyuşturma falan yapılmadı ağrı sızı hissetmedim bir sıkıntıda yaşamadim
Noname21 13030Ta 7 8 sene önce kısa işlem olduğu icin damardan ilaç vermek yerine solunum yoluyla koklatarak hafif uyutulurdu zaten kısa sürüyor diye. Simdi durum nedir bilmem tabi