Kızlar bebeğim 1 ay 2 günlük banyo yaptıktan sonra kesintisiz uyuyor arada uyandırıp zorla emziriyorum ama zorla olduğu için normalde emdiği kadar cok emiyor gibime geliyor. Ama uyanmıyorda. Karnı tok olduğu için mi uyanmıyor bana hep açmış gibi geliyor cünkü. Bu durumu bebeklerinizde yaşayan var mı. Nasıl uyandırıyorsunuz?