Merhaba isilik üstü alerji gibi duruyor. Yakın zamanda benzerini yaşadım.Kızım 11 ay 8 günlük.Şuan alerji damlası be krem kullanıyoruz baya azaldı.Alerji testine gidicez daha sonra. doktorumuz dış etkenlere bağlı alerji gibi duruyor dedi bakalım ne çıkacak.Bu süreçte ben şampuanını değiştirdim geçmedi alerjik besinleri kestim geçmedi krem ve damla rahatlattı bizi