Emeel sık bırakılmadıysa doğal olarak yadırgar ancak bırakılabilir benim kızıma 4 aylıktan bu yana(1 yaş) annem bakıyor bugün de kuzenime bıraktım (yengeme anne diyorum o kadar iyiyiz 🧿) düğüne gitmem lazımdı 3 saatliğine baktılar sağılsınlar bence bebek alışmalı farklı kişilere de öğrenmeli anne babası yokken de bir kaç saatliğine idare etmeyi ilerde ki ben bu yıl sonunda düşünüyorum kreşi ön hazırlık niyetine iyi oluyor