Ghi mA_06 kan gazı değerlendirme işi derya deniz. Ama atın isterseniz yoğun bakım hemşireleri anlar genelde ben de anladığım kadar yardımcı olmaya çalışırım
hemsireanne01 mA_06 bu değerlere göre akciğer yorumlayamayız. Röntgen lazım. Oksijeni düşmüş, karbondioksiti yükselmiş. Satürasyon değeri düşük bu değerlerle yatıp oksijen alması gerekiyor.
mA_06 Alpimkalbim kendisi erkek kardeşim çok zayıfladı epilepsi hastası birde acile görürsek bakarlar mi 6 eylüle randevu veriyorlar
mA_06 Hastane bu şekilde hiçbirşey olmadigini temmuz ayında söyleyip çıkartmış ben bugün baktım e nabizdan değerlerine çünkü çok zayıfladı baya hemde
Alpimkalbim Yani venöz kan değerlerinde farklılık değişiklik gösterebilir kanın beklemesi bile yanlış sonuç verdirebilir genel durumu önemli
sherlock 1 temmuzdan bu değerler sanırım kan gazına solunum sıkıntısı varken mi bakıldı çünkü bu halde taburcu olamaz oksijenlenmesi kötü baya. Oksijen tedavisi almış olması lazım.
Bebecikkk Önemli olan şu ki arter kan gazı mı ven kan gazı mı venöz gibi duruyor o da kısmen normal denebilir
Alpimkalbim Tarih çok eski ben onu görmemiştim o zaman herşey değişir. Eğer bir sıkıntısı varsa şu an kardeşinizin kan tekrar alınmalı bu sonuca bakılarak bişey söylenemez
mA_06 Gerçekten yorumlarınız için çok teşekkür ederim tekrardan goturucem acilden beklemiycem çünkü iyi değil aşırı zayıfladı, bu değerlerei bağlı yoksa başka bir şey mi var bilmiyorum