8 haftalik hamileyim ne mide bulantisi var ne de canım bise çekiyor.çevremdeki herkes 5 haftalikken başladı mide bulantilarim diyor ama bende hicbir belirti yok.gun içinde sıcaktanmi hamileliktenmi bilemem ama hafif halsizlik dışında birseyimde yok.ilk bebeğimi 4 aylikken öğrenmiştim mide bulantilarim olmuştu hatirliyorum ama kusacak kadar değildi ögurme refleksi gibiydi sadece hangi haftada ayda olduğunu bilemiyorum.bu gebelikte hem rahat geçiyor şuan için ama bazen ben bile unutuyorum hamile olduğumu 😅