[silindi] Baloglm ben de serklajla erken doğum yaptım. bebeğim sağlıklı çok şükür. hangi derece riskiniz sürekli yatıyor musunuz?
Senayys Baloglm çok şükür yaşıyor 🙏🏻20 haftalıkken serklaj oldum 33 haftalık doğum yaptım sen oldun mu olucak mısın süreçle iligili merak ettiklerin varsa sorabilirsin