Eskus Selam kızlar 6 ay 12 günlük kızılm var 2 gecedir ağlayarak uyanıyor ve çok zor sakinleşiyo kucakta pışpış yapıyorum meme veriyorum o şekilde sakinleşiyo acaba neden olabilir
emayy Eskus 1 aydır aynı 7 aylık benimkide her ağladığında meme verme sonra hep meme isticek benim ki öyle oldu meme için saat başı kalkıyor.yatarken calpol verebilirsin biraz rahatlar
Glsmn7 Deletedmom_11 6 ay 9 günlük benim oğşumda bende de durum aynı gündüz gece hep aynı şekilde ağlayarak sıçrıyor bizim 2 tane alttan dişimiz çıktı 5 buçuk aylıkken ben anlamadım neden böyle ağlıyor karnı tok çok iyi biliyorum ?
Eskus Glsmn7 bende anlamıyorum kabız gibiydi dün akşamki ağlamasını ona yordum ama bugğn yaptı kakasını ama yine ağlıyor uyanırken
Glsmn7 Eskus bizde kaka sıkıntısı da yok günde 3-4 kere azar azar da olsa yapıyor bu ara sadece sütüm yetmiyor onu biliyorum inşaallah geçici bir durumdur bu ağlama krizleri