Rav-Ebu Azra262022 Doğduğundan beri zıbın var üstünde geceleri ince bir pamuklu battaniye var ona hafif sarıyorum o kadar şuan da bile zıbınla duruyor. 33 günlük 💜
Azra262022 Rav-Ebu çok sıcak bende üşür diye uzun kollu tulumla yatırıyordum ama bu gece kısa kollu zıbınla yatırcam
Rav-Ebu Azra262022 çok sıcak yani dayanılarak gibi değil zıbın giydir ama yine incecik bir pamuklu battaniyeye de hafif sar arada kontrol et üşürse tulum giydir terlerse battaniyeyi aç😊
Azra262022 Rav-Ebu çok tşk ederim bide bizim evimiz sabahtan akşama kadar güneş alıyor nefes alınmıyo vallla
Rav-Ebu Azra262022 bizim de aynı canım ya piştik valla klima da yok vantilatör le idare etmeye çalışıyorum