Ikizlercan 3. Ay ile birlikte bebekler gazlarını daha fazla hareket ettikleri için daha kolay çıkarırlar. Oturma istekleri olabilir, desteklemeniz de fayda var, ben destekledim şu an 4.5 aylık mama sandalyesinde veya koltukta rahat oturabiliyor. Tutma ve çekme refleksi gelişecek, oyun halısı ile destekleyebilirsiniz. Bolca yumruğunu yiyecek, hatta kendini kusturacak derecede, mani olmayın doğal bir süreç. 3. Ayımız uzun soluklu uykuların olduğu bir aydı, 4. Ayda yerle bir oluyor 😂