Mucizegebelik Kızlar özelikle 2. Aydan beri kafası yaniyo çocuğun ateşi normal sizce neden olur sizlerde oyle bi sıkıntı var mi
Dolores Mucizegebelik farklı ateşölçer almanızı öneririm ama o sıcaklık sanki bizde de vardı, geçti sonra
Selimuz2022 Mucizegebelik erkek bebeklerim kafaları sıcak oluyor 3 aylık hala öyle doktor bir şey olsa söyler zaten
Mucizegebelik Selimuz2022 Dolores Merve Sinoom tesekkurler kızlar doktor normal dedi bi arkadas erkek çocuklarında olur diyor da bilmiyorum 🤷♀️ iki tane ates ölçerim var 37yi görmeyiz hic de yine de insan tedirgin oluyo iste