Arenbebekk Her bebekte ateş görülüyor mu acaba yada huysuzluk vs vs. Ateşten korkuyorum çünkü nolur nolmaz diye ateş düşürücü yazdırıcam bebeğime hastane uzak evimize arabamızda yok çünkü
Dolores Arenbebekk bizim 1 aylık aşıda ateş olmamıştı. Yine de tetikte olun siz ve sürekli kontrol edin. Ateş düşürücü için de doktorunuza danışın kafanıza göre almayın 😇🙏🏼
Mor_baykus Arenbebekk 1 aylık aşıda ateş olmuyor canım 2 aylık aşıda oluyor genelde ki 2 aylıktan önce bebeğe calpol verilmiyor ateş düşürücü. Ben 2 aylık aşısına giderken yarım çay kaşığı vermiştim ateşi olmadı gece olmuştu 37.6 o zaman tekrar vermiştim çok şükür öylelikle geçti
Balkupum2505 Arenbebekk 1 aylik bizde ates vs yapmadi etkilememisti. Genelde olmazmis zaten ates merak etmeyin
Arenbebekk Dolores yok söylicem önerirse canım öyle kullanırım zaten. Tedbirli olmak lazım sonuçta 😊 teşekkürler yorum için
Arenbebekk Mor_baykus sağol canım. Oğlumun gaz problemi var da bide ekstra aşı sorunlarıyla uğraşmak çok zorlamasından korkuyorum. Çok teşekkürler yorum için