Seherbilgic Selam anneler 45 günlük bebeğimin sağ kulağının memesinde kıvrımlık var ne yapsam düzelmiyor yara bandı bile yapıştırdım kendiliğinden çıkıyor sizin de başınıza böyle bişey geldi mi çözümü nedir
SalEz Seherbilgic kızım da kulak kepçesinde kıvrıklık vardı ama düzeldi kendi kendine birşey yapmadık biz doktorda düzelir demişti
Hcerenk Seherbilgic merhabalar. Bebeginizin kulak kivrilmasi duzeldimi zamanla yoksa bisey yaptiniz mi onun icin ?
Seherbilgic Hcerenk kulak memesi için yazmıştım o düzeldi kendi kendine şimdi sol kulağı hafif kepçe ama o da büyüyünce düzelir benimde bebekken öyleymiş 😂
Hcerenk Seherbilgic aynen kulak memesi kivrilmasini merak ediyordum bende. Oglum 4 aylik hala daha duzelmedi o yuzden merak etmistim
Seherbilgic Hcerenk düzeldi düzeldi birşeyi yok çok şükür küçükken ince bi deri gibi olduğu için öyle oluyor et dolunca şekilleniyor merak etmeyin ☺️
nibado Merhaba. Benim beneğimin de emzirirken kulak memesi kıvrık kalmıştı dışa doğru dönük duruyordu bant falan yapıştırdım ama çok fayda etmedi gibi şu an 4 aylık. Sizinki hiçbir müdahale olmaksızın mı düzeldi