Cigdemalparslan Merhaba aranızda zona hastalığı geçiren var mı oğlum 21 aylık ve geçen hafta zona teshısı kondu antibiyotık ve krem tedavısı uyguladık. Yaraları kabuk bağlayıp iyileşti ancak kaşıntısı başladı normal mi?