118821 Kızlar kızım 1 yaşına girecek göbek bağımız hala evde genelde güzel biryerlere gomuyorlarmista ben utandım gomerken biri görür yanlış anlaşılır falan diye okul bahçesi vs 😂 siz Naptınız
RaYaOm 118821 benimki duruyo karar veremedim türbeye falan gömün dediler ne bilim mezara gömmek mantıklı gelmedi okulada gömmeyi bilemedim ndjnd
_gulll Evde duruyor biyere gömmeyide düsünmüyorum bence batil inanc Kizima kutu yaptim ilk seylerinu koyuyorum icine onuda koydum
kurabiyem28 118821 çantamda bizimle geziyor. Gezenti oldu🙈😅 kucakta gezmeye bayılıyor. Bende bir yere gömmek istiyorum.
Zehra-123 118821 ben evde tutuyorum şimdilik. Annemde 2 kızının göbek bağları hep evinde. Bizde sürekli ondayız. Acaba ondan mı 😅