Melisayy RaYaOm benim kızımda doğduğunda değişik duruyordu gözleri çekik burnu falan biraz tuhaf duruyordu yanaginin biri büyüktü her gelen o kadar değişik olumsuz konuştu ki lobusayim daha öyle ağladım öyle üzüldüm anlatamam hemen sütüm kesildi şuan 9 aylık ve hiçbir sorunu yok o kadar güzel ki o çocukta böyle güzel.olurmus diyorlar
expelliarmus RaYaOm merhaba canım benim bebeğimde çekik gözlü ve basık burunluydu. 2li test detaylı ultrason falan her şey temizdi. Zaten doğduğu an da bunu kontrol ediyorlar. 1 aylıkken ben de sizin gibi şüphelendim araştırıp durdum psikolojim bozuldu. Sonra bunun için 3 ayrı doktora gittim en son bu konuda uzmanlaşmış gelişimsel pediatrist e götürdüm muayene etti ve risk %0 dedi. Kesin tanı genetik test ile oluyo ama bariz belli olan fiziksel özelliklerle şüphelenip yönlendiriliyor o genetik teste. İçinizde çok şüphe varsa cocuk doktoruna gidin diyin ben böyle şüphelendim var mı böyle bi sorun diye ? Fotoğraf atarsanız ben de yorum yapabilirim az cok . Cok araştırdım çünkü 3 ayım gece gündüz bu konuyla geçti 🙁
pnr0622 Kardeşimden biliyorum, çekik gözler, sarkık dil, bir de ayak baş parmağı ile diğer parmak arasında boşluk oluyor gözle görülür biçimde. Tabii doktor muayenesi kesin tanı koyar bu şekilde tanı koymak sağlıklı olmaz.
RaYaOm pnr0622 oğlumun gözleri çekik ve anne ve babası olarak bizde yok ve değişik bir göz yapisi var daha 1 aylık
Deletedmom_22 RaYaOm hamilelikte detaylı ultrasonda anlaşılıyor ya , down sendromu varmı yokmu Öyle bir şey varsa söylerlerdi bence
RaYaOm benim_adim_ebruli hayır demedi devlette doğum yaptım daha çok küçük belki anlamamislar olabilir mi
benim_adim_ebruli RaYaOm sanmıyorum ya sonuçta doğumdan sonra hemen detaylı muayene yapıyorlar olsa mutlaka söylerdi, eğer resim atabilirseniz atın bakıp öyle yorum yapalım size
melrosee RaYaOm Çok belli olan birşey, bir Doktorun anlamaması için bebeği ancak görmemesi gerekir . Benim oğlumda uzak doğulu gibi gözler vardı bebekken 😍 Kısık ve hafif çekik .
ilk_nur_89 Doktorların anlamaması mümkün deil canım. Down sendrumu görür görmez farkedilir. Hem tek özellik çekik gözler deil. Ağız, dil, burun, ve boyunları kalın oluyor.
Dondurmalikahve Hadi diyelim hamilelik zamanı anlaşılmadı, bunun doğum zamanı var doğumdan sonraki kontrolleri var çocuk doktorunuz en azından birkaç defa bebeğinizi görmüştür diye düşünüyorum o zamana kadar çoktan down sendromlu diye söylerdi.
Balkupum2505 Dohdugu an detayli muayne ediliyo boyle biseyi atlayamaz doktorlar en ufak bi şupede söylerlerdi. En azindan bi süre takip edelim vs die.
aslansmomm RaYaOm avuç içinde tek çizgi oluyor diye biliyorum ama bir şey olsa doktorlar anlardı bence. Yinede devlette doğum yapmışsınız onlara hiç güvenmiyorum kimse işini doğru yapmıyor artık, içinizde çok şüphe varsa bir uzmana gösterebilirsiniz