Tubasahra
Sanırım 3,5 yaş çocuk özelliği😂 bizimki de bir dönem dişlerimi fırçalamayacağım diyordu, şimdi diş fırçalayacağım diye tutturuyor. Yıkanmak istemiyorum diye ağlıyordu bugün de banyodan çıkmak istemedi bazen de çıkmayacağım banyodan diye ağlıyor. Yine yemeğimi sen yedir anne ellerim kirleniyor benim diyor sonra da ben kendim yemek yemeyi çok seviyorum deyip kendi yemek yiyor, ya da çok severek yediği bir şeyi ben bunu sevmiyorum diyor, sevdiği bir oyun oynuyoruz ben bunu istemiyorum hiç diyor sonra bir gün geliyor ben bunu oynamayı çok seviyorum diyor illa onu oynuyoruz ay böyle değişik şeyler