WorkingMother Aranızda kapaklı emzik kullanan varmı? 6+ ay için emzik değiştiricez ama daha önceki emzik kutulu avent idi. Emzik askısına rağmen sürekli biryerlere değdiği için kapaklı emzik kullanışlı oluyormu kullananlar?
WorkingMother Minedmrrr damaklı kapaklı derken? 6+ ay için iki seçenek belirledimde birinde kapak birinde kutu var. Kapaklı emzik kullanışlımı?
Pelinzade Evet bayanın deşiği gibi damaklı yok keşke olsa kapaklı da almıştım ama damaklıya alıştı onu tutmuyor birde pahalıya aldım 😟