92kubra Merhaba normalin baya üzerinde salyası akıyor arkadaşlar. Omuzlarımız kucağa alır almaz sırıl sıklam oluyor. Ve sürekli kendi kollarını yakalayıp emiyor. Kendiside sırılsıklam oluyor 😄 Aynı durumda olan var mıdır
Mustafatma Çok normal canım bizim 1 aylık başladı şuan 9 aylık 3 dişimiz var ve hala akıyor salyamız🤤