Feyza0806 bu yazınızı okuyunca daha da korktum😔 benim bebeğimin de ne gazı oldu nede uyku sıkıntısı. İlk doğduğun annem yanımdaydı uykusuzluk çekmedim. Çok şükür bu zamana kadar da aynı şekil, 3 aylıkken 1 hafta ayağımız oldu sabah 5te uyuyordu 1 2 saatte yine uyuyordu o zaman bile mahvoluyordum. Birde memlekette oğlum kucağa alıştı 🤦🏼♀️ sanırım bizimde zor geçecek. Tabi dediğiniz gibi her bebek bir değildir ama burada yazılan postları gördükçe korkuyorum