gunesbulutmom319 Kızıma kan ilacı içirdiğim zaman sürekli kusuyor farklı ilaçlar denedim ama yine aynı ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun. Çok fazla kusuyo
Ysmergntrk Öncelikle hangi kan ilacını içiriyorsunuz şurup olanı ise kusması normal doktor önerisi ile mi aldınız sağlık ocağının verdiği damla mı
gunesbulutmom319 Ysmergntrk 4 aylıkken başladığımda sidefer kullandım uzun bir süre sonra kesmek zorunda kaldım kustuğu için şimdi de doktor önerisi ile ferra sanol kullanıyorum
gunesbulutmom319 Mihrimahim16 başlarda sidefer kullandım kustuğu için kestim tekrar doktor önerisi ile demir değeri de düşük çıktığı için ferro sanol kullanıyoruz
Ysmergntrk gunesbulutmom319 valla tadına baktıysanız bebişin de kusması normal ve dişlerini tamamen siyahlaştıracak ama doktor da bize sadece onu kullandırtmıştı en etkili o yükseltiyor diye biz başarılı olamadık ilacı devam ettirme konusunda doktorunuzla bu konuyu konuşun derim
livanurvealpinannesi61 gunesbulutmom319 ferro sanal kusma yaptı bizdede bestiron fermix myron treelife var içerik olarak çok iyi.