Kizlae sezaryenle doğum yaptm 4 ay olcak neredeyse ve bir haftadır dehset bi agrim var vajinam zonkluyor sanki idararimi yaparken agri yok ama son anda agri oluyor idrar bitiminde. Acile gittim idrar testi yapıldı ve temiz çıktı urolojiye mi gitmem lzm kadin dogumami ? Kucuk bebegm var gurbetteym esim 1 haftadr yok randvu da yok 1 hafta idare etmek gerekick sizce neden olmus olablir asiri agri oluyor ara ara sancu şeklinde vuruyor ilk kez basima gelio