Deletedmom110 benim de bugün 4 aylık oldu bugün acaba aç da mı uyumuyor diye düşünüp nişasta yaptım içirdim 11 de uyuyan çocuk şuan 3 saattir uyuyor hala deliksiz mi hayır ama emiyor emerken de uyuyor çok şükür umarım nazarım değmez ve artık gerçekleri uyuma ritimleri oluşturabilirim , peki hiç gece çayını içisin mi ya da duydunuz mu