bebeğim bir aylık . çok yükselmeyen ama geçmeyen bir sarılığı var. yüzünde gözlerinde çok az da vücudunda. sarılığı nasıl atlattınız arkadaşlar? anne sütü sarılığı bu dedi asmdeki hemşire, dr umuzda biraz daha bekleyelim dedi. son ölçüldüğünde 11di. 26sında yine ölçülecek.önerilerinizi bekliyorum.