ada_21 Emzirme döneminde saç boyayan oldu mu evde zararı varmi yok mu bilmediğim icin soruyorum kızlar
expelliarmus ada_21 valla bugün yeter artık dedim ve sarıya boyadım gitti 🙁 ay boyamasında psikolojik olarak kötü oluyorum çocuğuma da kötü yansıyor. Her ay değil ama arada sırada boyamanın cok bi zararı olduğunu düşünmüyorum