Kızlar bebeğim 3 aylık 15 günlük erken dogum oldu 33.haftda doğdular. İkiz oldukları icin sütüm yetmiyor ve mama veriyorduk kızım 1 aydan fazladır mama icmiyor cok zorlayınca da kusuyor herseyi denedim biberondan mamaya kadar farklı markalar denedik olmuyor . En son eds yide denedim yine olması kızım hep ac kalıyor gelişimi oğluma göre dha geride ne yapsam bilemedim😏 of yardım.